Architektura Wnętrz
Informacje bieżące
- Semestr letni rozpocznie się 27.02.2014 (czwartek)
- Historia Sztuki – wyniki testu i oceny końcowe – pobierz
- WARUNEK ZALICZENIA W TRYBIE POPRAWKOWYM „PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PROJEKTANTA” Dotyczy osób, który obecność na zajęciach jest mniejsza niż 70%, min 4 obecności/8 łącznie(dla osób z mniejszą liczbą obecności – brak zaliczenia)Wykonać zadanie n1 dla 20 firm projektowych z Katowic/ Gliwic = przeprowadzić całkowitą i pełną analizę, jak w zadaniu 1 – w tabelce w formacie xls, zgodnie ze wszystkimi wartościami, jakie wykonywano podczas zajęć w grupach.Zadanie przeznaczone dla każdej osoby niezależnie.W przypadku powtórzenia się (choćby przypadkowego) firm projektowych u którejkolwiek z osób- zadanie nie będzie zaliczone obu osobom i tym samych nie będzie zaliczony przedmiot.
Plany (aktualizacja: 17.02.2014)
Uwaga! Zmiany w planie V i VII semestr.
ROK | Studia stacjonarne: | Studia niestacjonarne: |
I | pobierz | pobierz |
II | pobierz | pobierz |
III | pobierz | pobierz |
IV | pobierz |
Ankieta dla I roku
Drodzy studenci I roku, prosimy o uzupełnienie ankiety – ANKIETA
Uwaga! Studenci niepełnosprawni, którzy potrzebują przenośnego sprzętu do przetwarzania materiałów do wykorzystywania w trakcie zajęć dydaktycznych (np. dyktafon, lupa przenośna), mogą zgłaszać swoje zapotrzebowanie na konkretny sprzęt. Uczelnia może go zakupić, a następnie Ci wypożyczyć, np. na okres trwania semestru.
WAŻNE! Jednostkowa wartość sprzętu nie może przekroczyć kwoty środka trwałego (tj. 3500 zl). Zapotrzebowanie należy wysłać na ml@humanistyczna.pl
UWAGA STUDENCI !
Od r. akad. 2012/2013 obowiązuje znowelizowany Regulamin studiów. Zwracamy uwagę na następujące zmiany : Student ma możliwość uzyskania zaliczenia wykładu, ćwiczeń, laboratorium oraz składania egzaminów w terminie podstawowym, a w przypadku negatywnej oceny w jednym terminie poprawkowym. W uczelni stosuje się skalę ocen negatywnych:
- niedostateczny – 2,0 – F,
- brak zaliczenia – 2,0 – G
W przypadku uzyskania oceny niedostatecznej 2,0 – F, student ma prawo do terminu poprawkowego. W przypadku braku zaliczenia może jedynie ubiegać się o możliwość powtarzania przedmiotu. Student, który nie złożył pracy dyplomowej w terminach określonych regulaminem zostaje skreślony z listy studentów. Jeżeli zaliczył wszystkie przedmioty objęte planem studiów i programem kształcenia, włącznie z seminarium dyplomowym, może wznowić studia na dzień egzaminu dyplomowego w terminie jednego roku od dnia skreślenia. Podanie o takie wznowienie składa się wraz z pracą dyplomową zgodnie z Regulaminem dyplomowania.
Konsultacje semestr zimowy 2013/14
Prowadzący | Godziny | Miejsce |
dr Michał Ambroż | pon – 13:15 – 14:15 | |
mgr Beata Fertała-Harlender | czw. 9:45 – 10:30 | sala 10 |
dr Stanisław Figiel | pt. 12:00 – 13:30 | ASP, ul. Traugutta, Nowy Budynek s. 316 |
prof. dr hab. Dariusz Grzybowicz | pt. 13:00-14:30 | ASP s. 208 M, wejście od ul. A. Modrzewskiego-Frycza |
dr Piotr Jędrzejewski | śr. 11:30-13:00 | sala 22 |
dr hab. M. Waldemar Kuczma | śr. 09:30-11:00 | ASP, pl. Polski 3/4, s. 205P |
dr Jacek Kulig | [1]śr. 13:00-13:45,
[2]czw. 14:30-15:15 |
[1]sala 20,
[2]sala 20 |
mgr Katarzyna Kulpa | pon. 14:30-15:15 | sala 07 |
dr Tomasz Opania | wt. 12:00-13:30 | sala 22 |
dr Renata Pacyna | wt. 13:00-14:30 | ASP, pl. Polski 3/4, s. 312 |
dr Urszula Smaza-Gralak | czw./pt 13:00-13:45 | ASP, pl. Polski 3/4, s. 203 |
Ze względu na zmienny układ zajęć na kolejnych zjazdach dla studentów studiów niestacjonarnych zaocznych, spotkania konsultacyjne z wykładowcami są ustalane każdorazowo indywidualnie, w zależności od bezpośredniego zainteresowania studentów.
Materiały
Praktyki zawodowe
Dokumenty potrzebne do odbycia praktyki:
- Regulamin praktyki – pobierz
- Skierowanie na praktykę – pobierz
- Umowa o praktykę – pobierz
- Karta przebiegu praktyki – pobierz
- Zaświadczenie o odbyciu praktyki – pobierz
- Wykaz biur projektowych – pobierz
Egzaminy dyplomowe
INFORMACJE DLA DYPLOMANTÓW
Prosimy pamiętać:
- Regulaminy i wnioski dotyczące procesu dyplomowania – zobacz
- Student składa pracę dyplomową w dwóch egzemplarzach:
- w twardej oprawie – drukowana jednostronnie,
- bez oprawy – wersja archiwalna, zszyta naturalnym sznurkiem, dwustronnie drukowany, czcionką 12 pkt,
- Wraz z pracą dyplomową student powinien złożyć:
- Formę elektroniczną pracy na CD, skonwertowaną jako dokument PDF lub Word, przy opisywaniu płyt CD używać pisaków niezmywalnych;
- Oryginał oceny pracy dyplomowej sporządzonej przez promotora;
- 4 fotografie formatu 4.5 x 6.5 cm
- Rozliczoną kartę obiegową dyplomanta.
- Oświadczenie o autorstwie pracy dyplomowej.
- Oświadczenie w sprawie udostępniania lub nie pracy dyplomowej.
- Przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej
- Student który nie złoży pracy dyplomowej w regulaminowym terminie tj. do 1marca, może złożyć pisemny wniosek (zaopiniowany przez promotora) do dziekana wydziału o przedłużenie terminu. Maksymalny termin przedłużenia to 31 maja.Za każdy miesiąc przedłużenia student wnosi opłatę zgodnie z zarządzeniem kanclerza.
Ww. dokumenty w komplecie należy przekazać do dziekanatu w teczce papierowej, opisanej w/g wzoru przedstawionego w załączniku do regulaminu dyplomowania. Zwrot legitymacji w dniu obrony.
Zgodnie z regulaminem studiów (§39 ust. 1 )
Ocena końcowa pracy dyplomowej jest średnią arytmetyczną ocen promotora, recenzenta (recenzentów) i oceny wystawionej przez komisję egzaminu dyplomowego za prezentację pracy i jej obronę. Ocenę tę wpisuje do indeksu stosując skalę zawartą w §41 ust. 7.
Wróć do poprzedniej strony